Sunday 24 March 2013

Salam perkenalan.

Assalamualaikum, Hai! Nama saya Lynaa. Saya baru nak mengenal dunia blogger ni. Saya baru lepasan SPM dan lepas ni saya akan mendaki gunung yang tinggi untuk mencapai keinginan saya. So, begitu jugak anda kan? Lynaa ada sahabat baik iaitu Siti Haniza, Syazana Elisya, Juhana Zafira, Fadiana Edi Nurita, Faiz Fouzi, Syafiq Isa serta Zulfarhan / Paan. Sayang dorang sangat. Sebab dorang lynaa kuat menghadapi dugaan. Takde dorang takdelah lyna kuatkan.Kawan lyna yg tengah rapat skrg faiz je. Haha, sb yg lain tu busy katanya. So, dalam entry blog ni lyna akan ceritakan semua tentang apa yang berlaku dalam hidup lyna. Suka hati awaklah nak baca ke tak. Blog ni akan menjadi tempat luahan lyna. Ngeh ngeh. Sekiranya anda rasa tidak menarik janganlah baca ye. Sekian. Selamat datang ke duniaku!  ;)

No comments:

Post a Comment